background





Monday 4 June 2012

inalillah..=(

assalam..hari ni aku wat entry pasal sorg pengajar masa aku tuisyen kt pusat tuisyen saujana gemilang kt setiawangsa masa form 3..tusiyen ni diurus oleh satu family..masa form 3,ada 3 org pengajar - ustaz Fadzlah, teacher Filza ngn cikgu Fathiri..
hari jumaat masa aku lik umah tu,adik aku bgtau yg ustaz kne strok..masa tu die jatuh kt tmpt tuisyen.then tuisyen pun postpone la sbb cikgu n teacher bwk ustaz pegi hospital..adik aku bgtau dlm pukul 8 cam tu..lepas tu aku terus bukak page PTSG nk tgk perkembangan ustaz..aku add page tu..then dlm pg ni bru approve..rupe nye ustaz dah meninggal ari jumaat tu pukul 6 ptg..inalillahi wainna ilaihi rajiun..

kepada family ustaz,bnyk2 kn sabar..Allah lebih sygkn ustaz..teacher filza n cikgu fathiri,we miss your smile..berkat ajaran semua wat sy dpt cemerlang dlm PMR'06..i'm pharmacist in the making.thanz a lot..
teringat masa tuisyen dulu..ustaz selalu baca yassin sebelum mengajar.terngiang2 lg lentok bacaan ustaz..ayat seribu dinar xpernah hilang dr fikiran saya..ustaz selalu buat lawak masa mengajar..walaupun bg ktorang xlawak,tp bila ustaz gelak tu yg wat ktorg ketawa..huu,siyesly rindu..
moga roh ustaz Ahmad Fadzlah ditempatkan di kalangan org2 beriman..Al-fatihah.. =')
teacher,ustaz,cikgu

p/s : gambar hasil ehsan dr profile fb ustaz..entry sejak dua menjak ni sedeyy je kn..#azi,be tough...innallaha ma'ana..=)

No comments:

Post a Comment