background





Friday 29 June 2012

mengimbau zaman kite dolu-2

assalam.. cuti-2 ni aku abiskan masa ngn family sepenuhnye..wehuu.. tadi g hari sukan kat sekolah amir. sekolah lame aku gak.. yg best nye cikgu sekolah rendah still ingt nama aku.. diulangi, SEKOLAH RENDAH oke? mesti awk budak baik dan bijak kan azimah aziz? kembang hidung jap.. haha.
tadi adik aku masuk 2 acara sukaneka.due2 menang hasil sorakan dan lompatan aku ala2 cheerleader bersama makcik2 kt tepi tu.. yehaa.. time kasih makcik sbb join saye.

<== saje xmo rotate..sila pusingkn laptop anda..hii












hari sabtu lak ada sukan tahunan.. tetibe tringat lak mase dolu-2..rajin bona masuk perbarisan.. tu je yg awk mampu.. nk masuk lari, ada yg kene gelak kang. haha. yg best nye, kena conteng-2 muka. masa wat tema lanun dulu.. awok kemetot.. kena la dok kt depan skali. tu kelebihan jd org ketot ni.. then perbarisan utk PBSM lak. mmg kena jemur cam ikan kering la kn.. balik je muka cam anak bangla.. haha. itam gile beb. tp tu la pengalaman.. skrg ni kt kolej mane nk rase tu sume lg. xde dahh. sukan pun mane la nk ada perbarisan bagai.. rinduu..

notakaki : betul la org ckp, zaman paling indah adalah zaman masa sekolah.. the sweetest thing masa skolah is friendship..=)
sekian, babai..

No comments:

Post a Comment