background





Tuesday 26 June 2012

powerrpuff girll!! yehaaa

assalam..tiap2 kali aku bukak fb mesti aku berdobar2. npe kerr? sbb aku takut tgk noti dr diaa. aku xmo tgk pun noti die.. siyely,aku cam malas nk amik tau dahh.. untung laa bahagiaa en.. dah la azii.. ko kecewa knn.. tp xleh wat pape knn.. sudah2..! nk unfriend siyes xsampai ati.. xmo unfriend pun. babaii..sedeyy nye!
ble tgk org ada pasangan, awok pun nk jugekkk.. tp ada ker nk kt awok tu? haha.. itu mnjadi persoalan yg sgt rumit utk dibahaskan.. last2, tapayahh la azi.. wat pening kepala je kann.. tadee makne nye nk beria cari timba awok.. dah katee kite ni ovum.. kite dok je la tggu sperm dtg.. wahaha.. xxxx bebb..bebudakk yg bace neh..tukar tajuk, tukar tajukkk...!
smlm borak ngn alin lame sgt.. alin suggest mcm2, bg semangat.. naik balik smngt aku.. memula cm dah nk putus asa dah wehh. padahal die lg parah.. dah la nk exam.. ngn patah hati nye lg.. leh lg naik kn smngt aku.. ko mmg powerpuff girl la alin..i lebiuu..wehuuu...
azi, bnyk brsabor k..ko dah slalu terkena..cermin muka, ketuk hati, tnye iman, cukup sempurna kah anda utk jadi teman idup org? jawapan nye tidakk! haha.. pe2 pun, ko mmg kuat kann.. ingt,sume ni ngajo ko acane nk jd tabah.. and, here am i.. mmg kaut..ahaha.. kuat..! cam pwerpuff girl gitu.
hiyahhh...!


notakaki : alin, aku nk warna merah.. ko kuning..ikut warna baju dinner..ahaha...
oke,lepas ni xde dah entry menyayat lg dahh.. tutup buku.. boring lak ore bace..haha..ada ke orang bace cik azi oii.. #tepuk2 pipi
sekian, kbye..

No comments:

Post a Comment