background





Wednesday 30 May 2012

menikmati sisa-2 semester 2...

assalam..ni minggu terakhir kt kolej tercinta ni..seriusly rasa rindu sgt nk tggalkan sem 2..sem yg bnyk sgt dugaan,kesedihan,keseronokan..
biasalah,aktiviti kitorg kt sini,dok2 menung,aku tgk kau,kua tgk aku,puan masuk kelas bising2,yg kena repeat,bz study..aku doakan semua yg repeat lulus dgn jayanya dan same2 naik sem ngn ktorg..aminn..syg korg tau?huhu..
td kitorang mkn kt kampung melayu..kt kedai nur iman seafood..selalu gak mkn kt situ..teringat lak ada satu hari tu kitorg ternmpk tukang masak die pengotor sgt.bulu ketiak baekk punye rebonding..yucks!panjang sgt2..geli kot..ada la dlm sebulan ktorang xmkn kt situ..masa pegi je,kitorg cari die dulu..tp dah lame xde..kne pecat sbb ada customer complain bulu ketiak dlm tomyam kot..warghh!haha..
kitorg 8 org makan satu meja..dok dekat ngn meja budak kelas..aku,syaza,pana,aina,ct,amy,raja,a'an..mmg ktorg leh kate 1 geng la kt kelas..huhu..

<== hambik ! selambak dok kt seat belakang..
       pana,aku,syaza,siti..






<== me with si boroi..haha.xbg upload kt fb,sy upload kt blog sy..
       a'an,me..







<== raje,npe xletak tgn atas bahu amy?haha..
      siti,amy,raje..







<== muka kenyang cmni rupe nye..
       me,syaza,aina..







<== burrpp..alhamdulillah..
      #meow3..haha..







its happy to having a great friends like u guys..thanz a lot for choosing me as your friend..
syg korg ketat..!<3
much love..

No comments:

Post a Comment