background





Tuesday 29 May 2012

berjalan lah tanpa henti..innallaha ma'ana =)

assalam..penatnye berjalan tanpa haluan..result td betul2 wat aku rasa cam aku teruk,useless sgt2..sebelum nama kena panggil,aku berdebar..aku pegang tgn siti utk tahan dari menggigil..aku tgk kwn2 aku ada yg sedih ngn result dorg..nasib aku xatahu cmne lg..aku tgk amy puas hati ngn result yg kira tinggi bg aku..bila nama kena panggil,aku bangun sambil mulut lafaz zikir nabi yunus..aku tgk je result..sedih sgt sbb jatuh menjunam..aku sedar yg aku xleh dpt cm result sem lepas..tp aku xsangka akan serendah ni..aku rasa bersalah sgt kt parent aku mostly..
 me : ayah,sedih sgt..
 ayah : npe?result ok kn?kate sume lulus?
 me : mmg lah.tp pointer jatuh sgt..berdebuk bunyi die.
 ayah : amboih,berdebuk?berape?
 me : 3.++ je..bnyk beza dr sem lepas ayah.. huu
 ayah : nangis bkpe nye?lau nangis syukur xpe..ayah tau anak ayah dah usaha cmne.ingat,syukur yg penting..

baru aku sedar,betapa aku selalu lupa utk bersyukur pada tuhan..astaghfirullah..ayah ckp ada hikmah suma ni jd..bila result sem lepas ok,aku jd malas sem ni..ni la yg dpt..syukur sgt sebab aku sedar perangai aku..ayah,ibu, i love u so much..so much!

p/s : awk,sori..xsengaja...

No comments:

Post a Comment