background





Sunday 15 January 2012

sama ke? sama kot... eh, tak sama la....!

   Assalamulaikum...mlm ni nak cite2 skit sebelum tidur..hehe..ni nak cite pasal ramai orang dok cakap muka aku ngn adik aku yang ika tu sama...same ke?dah kata adik beradik kn.musti la same..tp ni dorang kata cam kembar.. mane nye?jap,cer tengok ni..
ni aku...nak tgk adik aku lak?
---
---
---
---
---
---
---
   same ke?same kot...tapi aku lg cute kn?hehe..adik aku baru masuk form 3...sbb tinggi die lebih kurang aku kot yang wat die nmpk cam same je cam aku..faktor ketinggian wat aku rasa lebih muda..huhu..ada 1 ari tu,ada bangla jual aiskrim ni tanya aku n adik aku,twin ke?ktorang iye kan je..hehe..jahat kn?kt pasar mlm ari tu pun,ada dak ni senyum2 kat aku..aku pun senyum la lik..lpas tu die cakap,xknal ke?aku pun ngn muka gile confident nye,ckp la,xknal pun.sape ey?lpas tu die ckp ni ika kn?aku pun ckp la ni akak die..lpas tu die pergi camtu je..haha..sian awk,awk malu kn?kih3..kdg2 makcik2 n pakcik2 sedara pun tertukar aku ngn adik aku..die kecik skit dari aku..aku bulat skit..sikit je taw...!baju pun ktorang leh kongsi kdg2..tp slalu die je la yg ciplak baju aku..hehe..aku anak kedua,die lak 4..maybe tu yang wat same kot..sbb kn genetik manusia sama selang satu beradik..die pun fotostat la muka cam aku..ala,nk comel gak la tu..haha..




  tapi aku ngam ngan die..bnyk cite yang aku senang cite kat die selain akak aku..citarasa ktorang pun lebih kurang je..tp yang paling banyak perabih duit aku die ni gak la..lau kuar ngn die,mmg duit cam air je kuar..tp xkisah pun..adik sendiri gak kn..huhu..
bye2..

p/s : x sabar nk lik...huhu..


No comments:

Post a Comment