background





Monday 2 January 2012

new chapter,new year,new me...yeah!

Assalamualaikum...selamat tahun baru.moga thun ni bawa lebih bnyk2 manfaat dan pengalaman baru yang baik untuk kita..
  Tgahari tadi saya selamat sampai ke kolej untuk memulakan semester baru..dapat lak kat tingkat 4..pergh,mmg gayat..hehe..bkn main penat lg angkut barang sorang2 sbb parent tak boleh naik bilik..tp,td ada je makcik tu naik bilik anak die?makcik guard tu mmg x adil..hehe..sem ni gak saya dok ngn roomate lain..yang sama course.to ex-roomate,pika jaga diri elok2 ye?rajin2 jenguk2 akak kt sini ni ha..(padahal bilik sebelah2 je)..hehe..harap2 sem ni dapat kekalkan pointer cam sem lepas walaupun subjek makin tough..tp effort is the measure rite?ganbatte azi....! \(^.^)/
  Tahun ni gak masuk 21..kne matang sikit..sikit je kot?hehe..yela,orang kata umur 21 ni dah kira dewasa..tp rasa cam x ready langsung nk jd dewasa..huhu..pe2 pun,yang penting nk majukan diri dalam setiap bidang,nk happy kan family,nk tingkatkan iman yang senipis kulit bawang ni,nk mulakan hidup baru...ganbatte lagi....!\(^.^)/
  tahun dua ribu dua belas,moga membawa pelbagai perkara yang baik dan hindarkan dari perkara yang mungkar mahupun melalaikan..azi boleh...!haha..

  p/s : kepada awk,saya mintk maaf..saya xleh nk tima awk camtu..siyesly,mmg ada perasaan ni.tp saya akan try avoid untuk saya,awk dan die...saya doakan awk happy slalu.saya nk start buku baru tanpa awk..

   Salam korang...=)

No comments:

Post a Comment