background





Monday 14 April 2014

reban ayam reunion yawww..

assalamualaikumm..

kenapa aku rasa awkward sgt nk update benda alah nihh. haha. mcm dah berzaman sgt dah bukak blog sndiri dan tgk blog org dan post entry baru dan banyak gila post dulu2 aku dlete. muahaha.. cm bongek je tgk balik post lama tuu.. oke, dah membebel. meh cite lain pulak mehh. duduk depan ramai2 ye anak2 ibu.. haha

okehh.. memula kan geng2 sekolah aku ajak laaa g holiday.. memula aku mmg berat gila nk g disebabkan mmg tgh busy sgt2 ngan research n exam suma.. tp bila memandangkan aku sendiri mmg payah sgt nk join event dorang wat, mmg rasa mcm xsyok pulak laaa kn kalau tak pegi.. huuu.. dipendekkan cerita, sampai laa kami ke glory beach resort.. then owner hotel tu silap bg bilik kt kitorang. mengamuk laa si azian.. siap ckp, ktorang ni ramai. cmana nk tido ngn berhimpit cmtu.. then owner tu pun pandai lak offer macam2 sbb xnk refund duit.. then aku ngan si puteri pun siap2 mand then turun nk g tgk laut laa kononnye. then azian call ckp mia da nk smpai and kitorang kne packing balik sbb mia jmpe bilik lainn. aku ingt dlm glory beach resort tu jugak. aku ngn putri pun bertindak ikut arahan laa kan. lpas tu jumpe laa mia n follow dorang g hotel lain. aku tgk si effie bg signal masuk lexis.. aku pun ckp, lexis ke kite nk dok neyy.. ayan senyum je.. rupanya salah masuk lorong.. then bg signal nk masuk lorong lg satuu.. its GRAND LEXIS babe !! haha.. aku tgk kt bolg irene ngan trip kak azu je.. tu pun dah terliur gila mgharap dapat lelaki jutawan yg mampu bwk aku honeymoon kt cni.. hahaha.

dipendekkan cerita, lepas peluk2 dorang yg dari kereta mia tu, kitorang masuk laa lobi hotel.. perghh mmg mcm orang jakun sgt2 tp wat2 muka cam kaya raya duit berkepuk dlm poket.. profesional katenyeee. haha. lpas check in tu, ktorang terus naik bilik ramai2. then aku yang paling last masuk.. memula dgr bebudak ni dah dok jerit2.. aku ingt impress ngn bilik yang gila besarr tu.. rupanya...





haa kannn.. mau tak menjerit memasing tgk surprise gini.. then terus terjun pool laa.. nk berkubang smapi esok pagi pun xpe sbb private pool kan.. haha. sweet sgt sipa ngn belon, cupcake sedap gilosss suma tuu... huuuu... siyes rasa sweet ngatngat dah haaa.. speechless.. mlm tu mmg tido lmbt sbb main dam ular bagai.. siap wat rule xleh online sbb utk spenda masa ngn member gitu.. sape langgar rule kena tarik uno stack satu.. sape wat roboh, kena blanje suma makan.. hahaa.. berani kaw nk langgar tgh2 bulan gini kena blanje orang?? hahaha..

by the way, ni mmg kejutan yang wat aku ingt sampai bila bila beb.. mmg aku x awkward lgsung bila ngn korang even dah berzaman xjumpa... siyes rasa xam lepak cam 7 tahun lepas.. mcm2 cite keluar.. and i hope ada lg trip yg best gila lepas ni.. reban ayam forever love <3







lots of love !!
muacks !!

No comments:

Post a Comment