background





Monday 3 June 2013

berpraktikal dan berjimba...weee ~

assalamualaikumm... hai korangg. kejap eyhhh *fuhhhhhhh2* tiup habuk2 yang bersawang2 kt blog ni..almaklum laa, bz nauu mncari rezeki untuk anak anak dan orang rumah..muahaha..emm,nk bgtau dulu aku dah bis exam dan syukur lulusss.. tp aku sedih sbb tak tinggi cm kwn2 aku..aku sedar bnyk faktor yg effect kt pointer aku especially esaimen yang cemerlang bak hangg tu.. huhu..oke, fullstop.aku nk cite pasal spital melaka yang memang dah season nauu tuu.. pada mulanye mang aku rase aku tableh adapt lngsung kt sane..tp lame2 aku rase hospital melaka tmpt praktikal aku paling best sepanjang 4 sem ni..mungkin sbb environment dan staff yg best wat kitorg hepi sgt dpt attach kt sana..weee~ *baling2 bungee*
bayangkan hari2 ngadap Ps cenggini

trainee dan setappp

micost, uitm dan kkm :)

calculation TDM

farewell Mahsa.crystal bay

circle hidden item :p

soryy memay.. hahakk

last day :)

tapi, aku rase selain dari syok nye berpraktikal kt hospital, lg sonok berjimbaa kt melaka..haha. kemain berjalan round melaka..maklum laa, bila si gebuu dpt kaki, gini laa kami..huuu


mandi sungaiii !


pegi pantaiii !

photo shootingg !


paddle pop !!


buayeee !!

makannn !!
haha...nmpak tak kat situ..kami melancong oke?? bukan berpraktikal..mihahahaaa.kbye.

notakaki : papepun memang melaka was a great place to visit or study..brrrr..haha..



No comments:

Post a Comment