background





Sunday 27 November 2011

cobaan.....

assalamualaikum...
mood:bengang gile ni...jgn tegur aku...hehe..x la..tetibe je kn?ni mak jemah nk cite ni...nk tawu x ari tu aku ada dinner utk kos kt kelab golf shah alam..siap tema glam n fab lg kaw..mslh nye,aku xtawu nk pkai pe..nk melaram2 ni bkn kelebihan aku jujurnye..kwn2 suma dah dok plan pkai dress bagai..aku nk pakai dress?alamat nye cam nangka la rupe awk...hehe..last2 aku pkai jubah n shawl je..shawl?mmg 1st time aku pakai..tah rupe beruang pun ada..mmg spoil la mood mlm tu..xselesa sbb xbiasa pakai..lg 1,ktorg dok kt meja super duper trooper senior! ahakz,suke ati je kn?nk wat cne..mmg xde tmpt dah kt batch ktorg..bile tnye kt pengurusan mlm tu,die bwk ktorg dok kt tmpt senior..serius rasa bersalah sgt..patut nye mlm tu ktorg yg raikan dorg sbb dorg last batch..alih2 ktorg yg dpt dok kt dpan stage..belakang pengarah lg kaw..nyirap je akak india tu tgk ktorg..huhu..maafkn kami ye..tgk ni,muka nyirap ni..huahua...


Sblm dinner tu lak,ktorg dpt warning dr penyelaras batch..result kena tahan sbb balik awal ari jumaat tu..warghh!gile cobaan tuh..padahal lik awal dua jam cam tu je..result kne tahan smpai ari last dok kolej..mmg tol2 denda tu..mslhnye 1 kelas kena denda..ada la 2 org yg tinggal ptg tu..result dorg je la yg dpt..mana x sedih..huhu..sendiri wat,sendiri tanggung la eh?

keesokan ari nye,puan panggil beberapa student ni..ada yg kena repeat paper..kira nye puan panggil org yg kena repeat n yg stay kelas ptg tu je la..mmg masa sebut nama tu,aku tutup telinga aku..takut nama naik..tp alhamdulillah xde..kira nye lulus la..yehuu...syukur sgt..hehe..

Sehari dua lepas tu aku kena ketumbit..tah mana dpt tah..1st time kena,,tu yg kecoh tu..malu sgt..org dok ckp sbb ngintai org..tol ke?pe bukti saintifik nye?hehe..xsilap la,ketumbit disebabkan ada bakteria kt mata disamping nodus limfa nk tapis kekotoran hasil turasan darah dlm kapilari..aiceh... tp siyesly,mmg pedih sgt.bengkak mata ni ha..bila kt luar je,org tgk lain mcm..tlg sikit eh..ketumbit x berjangkit..npe tgk camtu?lau betol pun saye ngintai,saye xngintai awk k?kuang3....peace (",)v

No comments:

Post a Comment