background





Thursday 6 December 2012

entry gilaa todayy!!! grrrr

assalamualaikum..nabi berkata, pempuan yg jahat afdal utk lelaki yg baik tetapi lelaki yg jahat tak afdal utk pempuan yg baik..sbb ape? sbb hati pempuan ni lembut..kalau dah laki tu jahat, memang senang pempuan nk ikut ke jalan yang jahat..hati pempuan?? ha'ah..memang hati pempuan ni lembut..kalau jatuh atas kapas pun boleh luka pae lg kalau dikasari atau dpermainkan..tp pernah ke ada org cuba nk tgk camne hati kite betul2? wahai hati.. ujian yg datang menguji tu mmpunyai tujuan..utk uji dan didik hati kita utk mengenali seseorang dgn cara yg betul..
 tp npe aku selalu jumpa orang yg tak pernah tahu n paham perasaan aku?aku rasa cam KAYU sebab suka kt kaw..padahal kaw tade pape pun.aku nak kata, kaw orang last yg aku suka n harap.aku pun tak tahu ape yg aku pandang kt kaw..kalau memang kaw xde pape, aku stop..siyesly, aku STOP..!! aku dah malu ngn diri sendiri..biarlah jodoh tu untuk orang yg sudi sahaja.


sedih bila tgk status angg yang dah sah2 x berkait pun ngn aku..dah lama dah aku perasan..yea, memang aku PERASAN..syok sendiri bak kate orang.ramai yg ckp itu ini tp aku? dalam hati je yg tawu..memang kalau luar orang tgk aku biasa je..tapi kalau kaw nk tau, setiap benda yg kaw buat mesti terkait emosi ngn aku..xkisah laa happy atau sedih..cuma xde orang yg nmpk..aku ada diari sulit aku sendiri..aku rasa kalau kaw baca sure kaw nangis sambil geleng2 sbb betapa tegarnya aku tulis n ingt bnda2 tu semua even benda remeh pun.. bukan desperate tp itu je memori aku ngn kaw..mana tawu lepas ni aku hilangkan diri..cm sekarang ni.kaw takde nk cari aku.. kadang2 aku sedar, aku ni sape je..aku bukan sape2 pada kaw.. itu yg tertulis nye entry ni..pasal ANGG wehh..
 kepada si pencuri yang pakai baju ada warna biru ari tu *tak kisah la bila*, aku dah try jadi cam pe yg angg nak..susah wehh..aku tak mampu nk tipu hati aku sendiri..tapi aku try gak teruskan ape yg angg nak aku jadi dulu..walau pun hati aku payah nk tima, aku paksa gak..aku PAKSA..sila paham apabila aku guna perkataan PAKSA tu..paham tak pedih die cmne?

 

bila aku try nk lupa kt angg mesti aku ingat katakata adik sayang busuk aku yg kuat gila merajuk tuu. dia ckp lbh kurang cenggini, "akak jgn tersentuh hati ngn die tu. die cam x sesuai utk akak.. die tak jaga batas2 pergaulan die..akak nak die jadi cmtu bila dah kawen nanti?? " masa tu hati aku tersentap sgt..memang betol sgt kata2 die..btw, thanz a lot to adik akak :) akak tol2 appreciate nasihat adik akak tu..terima kasih gak kepada si tudung kuning di atas kerana meluahkan utk saya.. :)

notakaki : i will try to avoiding u..i will try..i will..aku tgh try utk jadi cam ape yg angg nak aku jadi..sori lau aku ada terkasar ngn angg..kalau laa angg nmpk dah bpe bnyk luka kat hati aku yang aku 'selotep' balik utk angg, mesti angg xkan caya yang aku sekuat nih n mampu senyum utk orang sekeliling aku..aku nk wat pengakuan, aku memang ada hati kat angg n aku rasa KAYU sbb ada hati kt angg padahal angg xdak pape pungg.. aku sure angg pun tau tp angg wat tak kisah sbb hati angg kat orang lain.. aku tak stalk angg tp naluri aku kuat berkata camtu..

p/s : aku sendiri trtanya2 ape yg aku pandang kt angg kann.. status angg yg latest ni mmg wat aku sedih..sbb aku pasti bukan aku orangnya..and its lead to this entry..thanz for your 'special' attention thst makes me syok sendiri k bebehh..

ads : thanz for the present ari tu..ingt gak angg kt aku..memang cantik.aku pelik ang pandang aku cam xbrkenan je ari tu bila kau pakai 'cantuman bebenang' tu? aku tawu its not belong to yg aku pakai ari tu..tp niat aku utk tunjuk kt angg yg aku appreciate present yg angg bg..oke?? maklum sudahh? kbai =='

# entry kali ini mcm ngarut ckit.aku tatau lau kamuu yg bace ni paham ke takk..hikhok.. :p

ok, last ..

aku doa yg terbaik utk angg *doa aku ari tu termakbul*

ni tol2 last, 
kesabaran dan ketungguan aku ada limit..ingat tu!


okbai..




No comments:

Post a Comment