background





Tuesday 18 September 2012

nyirap sirappp!!

assalamualaikum..pendek je entry kali ni..juz nk ngamuk je...haa,ni ha kiah nk membebel ckit..nk mncarut orang mrh lak kan..simpn dlm hati je laa..cenggini, kan elok lau program tu ada hitamputih utk kitorang..senang kan korang,ktorang dan sume oranggg!! bkn first time beb.. mslhnye xde orang pun yg bgtau program batal..mmg kuang ajaqq gile laa kan..owh,lupee..aku memang suke dok menung je kt situ then tunggu orang tgk ktorang then gelak-2 menghina kt kitorang kann..sukee sgt-2 ni haa..then tawu-2 je program batal..every selase,rabu khamis konon..blah laaa!! yang tmbh nyirap lg bile ade orang yg xsepatutnye join the group tp xreti-2 nk bgtau program batal..mmg aku tabikk gilee laa kt kaw kann...kaw tau je kan tak jadi tp npe xbgtau ktorang..eh,mmg suke laa aku dok tggu kat situ cam muke tembok..
jgn harap laa nk join program yg hangat-2 taik lemboo ni..cite cam gah gile tp ble part nk wat masing-2 wat nak xnk je...mmg xyah laa bg pape information kt ktorang lau ade aktiviti..lpas ni leh laa kaw mrh kitorang kann ckp xbwk baju la pe laa..blah...! aku memang suke orang tgk-2 ktorang yg dok cam org gile kt tangga audi tu then mencapub ckp ktorang dalam PROGRAM CEGAH OBESITI...memang sukee wehh...!

notakaki : kaw nk tnye aku pukul bpe waktu kt sane? then ckp sorang-2 konon cam nk aku tnye sape sambil tutup2 skrin fon? haha..lakalaka la kaw ni...xjeles punggg..pegi la sane!
# hadoyaii..xde privasi lagi dahh haa =='

No comments:

Post a Comment