background





Friday 22 July 2011

suka tengok mereka senyum....=)


senyum...
hati ni happy je bila tgk dorg senyum
aku plan ngn adik aku,pian
nk balik rumah sama2
tp taknak bagitahu kt family
aku gerak dari sungai buloh
dalam kul 6 camtu
pian dari kg pandan
kitorang jumpa kt kl sentral
sampai2 je kt kl sentral 
pian ajak mkn MCD
die belanje lak tu
masyeh2
murah rezeki ko
lain kali belanje lg ye
hehe

lepas mkn terus amik LRT
lik setiawangsa 
pian melanje lg
haha
sampai je kat rumah
pian ketuk pintu 
aku menyorok kt tepi
lpas tu bila bukak pintu 
dgr dorang menjerit terkejut pian lik
aku pun main masuk je rumah
lepas tu nampak ibu terkejut gila nampak aku
adik2 ngn akak aku lg la menjerit
'jima balik...!'
wah,rasa diri begitu berharga
huhu..
tah sambut aku ke sambut laptop
ceh..
mlm lak mkn2 ngn ayah
pergh,ayah snggup berhabis duit mlm tu
syg ayah..

pian
nanti kita wat surprise lagi ye
kite plan lagi kaw2
jgn sampai dorang tawu
ha,ready2....!




=)


No comments:

Post a Comment